در برابر آینده

روزنوشت های یک عدد من

در برابر آینده

روزنوشت های یک عدد من

13

احساس میکنم ناراحتی...دیگه مثه قبل چشمات توی عکس ها نمیخندن...نمیدونم چرا ناراحتیتو به خودم نسبت میدم..حس میکنم باید برم..مگه نه اینکه عاشق باید بخاطر خوشحالی معشوق ازش بگذره...خب چی میگی پس...اگه فکر میکنی بودنت باعث ناراحتیشه ..برو..بذار خوشحال باشه..ولی دستام میلرزه...تاب دوریتو ندارم...توی برزخم..امیدی ندارم به اینکه ببینمت...دل ندارم ازت دور شم..و از دیدن صورت غمگینت توی عکس ته دلم ریش میشه...باید برم..برم شاید غم از چهره ات بره...شاید خوشحال شی...شاید...ولی چطوری تاب بیارم جای خالیتو تو روزهام...تو برزخم...برای اینکه کمتر پیله کنم بهت...از پین تلگرام درت اووردم..دیگه وقتی صفحه تلگرامو باز میکنم ...عکستو نمیبینم اون بالا...که بازش کنم و زل بزنم به صورتت و نوازشش کنم..غروب آخرین جمعه ماه  فروردین..و من نمیدونم کار درست چیه..فقط میدونم شاید اگه میشد دوسم میداشتی...و میذاشتی منم دوست میداشتم...میشد درد از بین بره..میشد خوشحال باشیم جفتمون...ولی خب شاید تو بهم فرصت دادی و دیدی که نه..نمیشه...خونه ی بغلیو دارن تخریب میکنن..صدای کوبیدن و آوار آجرها میاد...و من این سمت دیوار از درون آوار میشم..از درون نابود میشم..و میپاشم از هم...و تو تنها دلیل خوشی این سالهای من...چه زود خودتو ازم گرفتی...و منو تنها و ناامید رها کردی...

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 31 فروردین 1397 ساعت 18:05

ابر فرشته

۱- زمین یک " ابر فرشته" است که نگهبان و مادر بی نهایت فرشته دیگر است که در بطن او زندگی می کنند که انسان نیز نوعی فرشته است.



۲- حیوانات از حشرات تا چهارپایان و پرندگان جملگی انواع فرشته هایند. نباتات نیز.



۳- زمین، فرشته مادر و مادر همه فرشتگان مقیم زمین است.



۶- همه موجودات در بدو پیدایش خود خلق و خوی فرشته ای خود را آشکارا دارا هستند، ولی بتدریج این صفات از چشم بشر می افتند. کودکان،گلها، قطرات برف و باران، چشمه ساران، میوه ها، برگها، نوزادان جانوران و حتی سنگریزه ها.



۸- آدمهایی را که در خوابند بنگرید. فرشته خوئی در آنان آشکار است.



۲۵- انسان هنگامیکه عاشق می شود برای مدت کوتاهی کل عالم و آدمیان را فرشته می یابد. و این بدان دلیل است که دلش زنده شده و حواس او خلاق و زنده شده اند.



۳۲- انسان چون عاشق شود به طبع و هویت فرشته ای خود باز می گردد و ملکوت جهان را درک می کند در درجات و خلوص عشق.



استاد علی اکبر خانجانی

کتاب فلسفه آدم و حوا - فرشته شناسی زمینی ص ۴۰

https://t.me/eshghvaerfan2

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد